Erken doğum riskim var 34+2 olduk 3 gündür hastanelerdeyiz nst sancı çıktı düzenli serumla durduruyoruz zamanında gelsin inşallah bebisler bu arada bir anda katılarak gülüp 🤣🤣birden ağlamaya başlıyorum 😫😭bende eşim karşımda şok 😮 icinde bana Bakiyor bu sefer ağlamam ve gülmem birbirine karışıyor birbirimize sarılıp gülmeye başlıyoruz 🤣🤣🤣 bizi duyan annem bişey oldu sanıp koşarak yanımıza gelip onunda kahkaya bogulmasi aman yarebbim ne ekşınlı bir hayat en kötü günümüz böyle olsun 😂😂