Ezgimrt1 Kızlar sürekli ağlamak istiyorum sizde de bu haftalarda oldu mu 34+1 şuan herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum 😞
Sureyyakaraca Ezgimrt1 36 Haftalık olduk. Hiç yanlız kalmıyım anında başlarım ağlamaya 😊 Çok güldükten sonra bile ağlama krizi tutar bünye eror veriyo artık 🥳
Ezgimrt1 Sema1994 çok şükür yolun sonuna doğru geliyoruz 🤣 ve herşeyden öncesi bir an önce zaman geçsin kavuşalım istiyorum 😁🤣
Sema1994 Ezgimrt1 aynn vallahi bnmki 2 ci kızım olck allahn izniyle valla 37 haftam dolsn snra dogsada olur bir an once kucagima almak istiyorm ck hasretimmm😢
Zeynepreyyan Doğuma az kaldı böyle şeyler olması normal canım. Doğumu ve sonrasını düşünme olayı akışına bırak. Herkes ilk doğumda boşluğa düşer bakamayacak yapamayacaksin gibi gelir ama herkes nasıl yapıyorsa sende yaparsın korkma. Bebeğini yavaş yavaş anlayacaksın ne derdi var ne sorunu var . Her şey çok güzel olacak boşuna korkmusum diyeceksin. Son günlerin tadını çıkar hamilelik günleri çok ozleniyor
Ezgimrt1 Zeynepreyyan öyle de kuzum çok korkuyorum ya her Doğumdan korkuyorum her kafadan bir ses geliyor dinleme sus diyorum kendi kendime olmuyor ben zaten çok korkuyorum son günler stres yapma sakin ol erken Doğum olur diyorum ama üzülüyorum bugün de eşim gitti doğudaydık ben Doğum için annemlerdeyim onun için de sanırım çok üzülüyorum 😔😔😔
Lokumanne 34+5im dün o kadar güldüm ki sonrasında ağladım eşim hayret etti, anlatmak ister misin falan dedi 😂 anlatılacak bi şey de yok, sinirlerim çok bozuk😬
MerveFasulye Lokumanne bizde öyleyiz adam şaşıp kalıyor Benmi bir şey dedim istemeden bir şeymi yaptım bir yerinmi ağırdı diyip duruyor. Sadece son haftalar ağırlarımda arttı uykusuzlukta vuruyor bu aralar iyice modum yerlerde zaten ağlıyorum anlayıncada garip şekilde rahatlıyorum😂
Zeynepreyyan Ezgimrt1 olabilir canım. Sen kimseye bakma millet korkutmak için herşeyi yapiyolar herşeyi boş boş konuşuyorlar emin ol onlarda pek bir şey bilmiyor
Gizemabc Ezgimrt1 ayh evet etkisi vardır. Ben de haftaya cuma izne ayrılıyorum. Gelecek Haftasonu kayınvalideme gideceğim, doğumum onların yaşadığı şehirde olacak. Eşim çalıştığımız yere dönecek. Ayrı olacağız mecburen. Bunu düşününce benim de içim buruluyor. Birbirimizi merak edeceğiz en hassas zamanlarımda🤷🏽♀️
Bnbalik Ezgimrt1 iki gün sonra 34 olacağım aksine çok pozitifim heyecanlıyım bir hareketiyle onu Yanımda hissediyorum. Ama hormonlardan ötürü duygusallık var biz de sürekli bir ilgi alaka bekliyorsun 💜 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hele bi gelsinler her şey geçer bence ❤️
Ezgimrt1 Bnbalik ay ben hiç pozitif değilim hatta pozitif olan şeyler bile negatife dönüyor bir an da 😞😞
Deletedmom6 Ezgimrt1 33 +2 yiz. Dediğin gibi evet bende bu aralar çok duygusal hissediyorum kendimi ve şuan zor.zamanlardan geçtiğimiz için daha çok etkileniyor ağlıyorum. Çok stresliyim bu aralar birşey olacak diye korkuyorum.