ozge76 oglumda 6 haftalikken gitmistim 5 haftalık çıkmıştı 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi 7 +2 de duymuştum kalbini 💕 ikinci bebeğime hamileyim şuan 6+4 de ağrım olunca acilde vajinal ultrasonda kalbini gördüm kendi doktoruma 7+4 de gidip karından ultrasonda dinledim sen kalbini ferah tut inşallah duyarsın sende 🙏💕