ozge76 şuan 8 haftalık oldum canım ama adetime göre hesaplayinca 11 hafta oluyo yani geç döllenme oldu bende adetim 15 gün geçince gittim ve gidince kalp atışini duydum. Daha önce kürtaj oldum ama kese bile doğru düzgün değildi doktorum 9+4 e kadar bekletti beni yinede