Sweetblonde88 firstmom vallahi iki üç güne bir tavan yapıyor istek bir bardagı gecmeden içiyorum. İçim yanıyor gibi oluyor. Genelde soda ile baskılamaya çalışıyorum. 🤦♀️
Humi firstmom benim cekiyor ama icmiyorum o zamanlarda sodanin icine bolca limon yada portakal sikip iciyorum dene cok ise yariyor
Kubraonenn Gamzee00 bende bende vallaaa çay sevmiyorum kahveden hamilelik dolayısı ile tiksindim buldukça içiyorum 😁 amaannn sanki yediğimiz içtiğimiz hangi şey düzgün ki 🙄
Gamzee00 Kubraonenn aynen öyle elimden geldiğince tabi sağlıklı şeyleri yiyorum ama günde bir bardak asitli bişi içmezsem o gün huzursuz oluyom bişiler eksik gibi sanki 😂😂😂
firstmom Gamzee00 her gün mü 😀 maşallah ben cesaret edemedim edemem sanırım 🙈 3,5 aylık hamileyim toplasan 3 5 bardak içmişimdir şimdiye kadar. Ne kadarlık hamilesin 😊
mantik_0 firstmom ben yer yer içiyorum yalan söylemicem :( kola, fanta bazen de gazoz. ama çok nadir. inşallah bir şey olmaz. önceden hiç içmezdim bazı zmn lar istiyor canım.
Seda_123 firstmom Valla çok içmiyorum eşim kızıyor zaten izin vermiyor 🤣İcersem ayda bir iki defa yarım bardak içiyorum 🤣
masalsii firstmom dün gece uyurken kola istedi canım hayır öyle sevmemde içmemde yani senelerce içmesem özlemem ama canım çekti😂 ama içmedim bebişime zarar🤰