Sevalersin sadece doğru emzirmeyi öğrenin ve bebeğin dil dudak bağı varmı onu kontrol ettirin. İnternette birçok video ve resim var. Sadece ucunu verirseniz yara olur. Kahverengi bölgeyi çocuğun dudakları dışa açık olucak şekilde kavrayacak. Hiç göğüs yaram olmadı. Hiç krem kapak vs kullanmadım. 1 yıldır emziriyorum . İlk başlarda yara olmasın diye de emzirdikten sonra çok az göğsümü sıkıp süt ile göğsümün kahverengi bölgesini temizledim. Krem sabun vs kullanılmamalı zaten.