Kardelenyigit Baloglum93 13 haftalık ☺️17.haftamı beklicem doktorumda zaten 16ya kadar söyleme taraftarı değildi biz zorlayınca e hadi kız diyim gibi oldu ama bacakları kapalı göstermiyor dedi 😊
Hazal06 Kardelenyigit Bana 13 Hafta yüzde 75 erkek dedi 16Hafta yüzde doksan yine erkek dedi 17. Haftada kız dendi 20. Haftamda tam netleşti kız olduğu erken haftalarda çok ümitlenmeyin yanılma çok oluyor 17 ve 20. Haftayı bekleyin
Kubuuu1 Kardelenyigit daha çok erken zaten net söylemesi için de hazırlık için de o yüzden bence sabredin 16.haftadan sonra netleşir kesin söyler ☺️
Kardelenyigit Hazal06 bende işte bacakları tam açık olmayınca kız diyelim şimdilik dedi bakalım bekliyoruz dediğiniz gibi daha erken bu haftalar 😌
Kubraseyit00 Kardelenyigit o çıkıntı kesinlikle pipi degil hele ki renkli resimde asla belli olmuyor benimki 23 haftalik erkek hic bir resminde pipi gorunmuyor :)
Kardelenyigit Kubraseyit00 https://www.resimag.com/p1/6ae2363c088.jpeg Peki bu kuzu 😊gerçi belli olacak illakş ama merak işte 😅
Bilgeninannesi Canım 30 haftalığım hala biri başka biri başka diyor kimi pipi gösteriyor kimi bak pipi yok diyor o yüzden doğana kadar yaşasın unisex eşyalar yaşasın yeşil sarı gri renkler 😄