Merhaba kizlar 24+2 deyim aclik kan sekerim 85mg tokluk aradan bir saat geçirmeden verdim 172 mg cikti kadin dogumcum yuksek cikmis hemen dahiliyeye git dedi benim gibi bu degerleri gören yaşayan tecrübeli bir aday var mi bilgisi varsa edinmek isterim şeker yüklemesi henüz yaptırmadım ama isterlerse yaptircam ?