Erkanpasam Tugce1803 😉 aynen canim insallah bu ay adetime 4 gun var simdi test yaptim negativ ama insalla cikar
melekanesi Benn 🙋🏻♀️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bende kan pıhtılaşma testi sonucunu bekliyorum. Sonra denemelere başlayacağız.
Tugce1803 Zynp01 Umut her zaman var🙏Yoktan var eden Rabbim bize de bir evlat verecek❤️Bol sabır bol dua edicez🙏🥰
DiplomaliEvHanimi 13kasimda adet olmadim 25inde doktora gittik tarlusal verdi 2gun kaldi bitmesinede cumartesi pazr lekelenmem vardi oda bitti
Erkanpasam Tugce1803 erken gebelik testi yaptim varsa bile gec dollenme diye dusunuyorum ben gec yumurtluyorum
Zynp01 Tugce1803 inş hamilesindir Allah isteyen herkese versin bn bu ay istemiyorum çünkü eşimle sorunlarımız var çocuğun hiç sırası değil bikç ay denedik çok istedim ama bu ay korunduk çoğunda istemediğim halde olursa mapcam bilmyrm