Sahreyldrm canım gögüs kalkanı al yorumları oku herkes çok memnun. Aventin. Birde zeytinyağını tavada kızdır soğusun öyle sürrrr. Asidi dahada kötü yapablir direk sürersen. Bebeğin pişiğinede zeytinyağını kızdır soğusun sür. Muhteşem memnun kalacaksın. Birde soğann suyu sür göğüslerinee biraz dursun silersin emzirceğin zaman. Bu söyledklermden memnun kalacaksın eminim. Geçmş olsun