Ummugumus ben mesela çok çektim hep diyordum ben ne zaman iyileşicem hiç kendi kendime yataktan kalkamıycam oturarak özür dilerim çişimi edemiycek gibiydim. Sezeryan doğum dedikleri zaman aklıma, ilk 8 saat sonrası ayağa kalkma, ameliyattan sonra karnına kum torbası koyma, ve yürüme derim 🙄🙄🙄 Allah yardımcımız olsun herkes diyor ki amaaannn sezeryan doğumda ne var normalde o an çekiyorsun ama sezeryandan sonra bir ömür çekiyorsun o ağrıları bi tehlike olmadığı sürece kesinlikle normal de diretin kızlar benim plesanta yaşlanmış ve çürümeye durduğu için sezeryan olmuştu sizleri korkutmak istemiyorum ama bana ne oluyordu biliyor musunuz o kadar ağrı çekiyordum çişe gidiyordum sepetin içinde bebeğimi görüyordum ne bi ağrım bi sızım kalıyordu 😞 ay ağlıycam 🙄🙄 doğum yaptıktan sonra bu posta tekrar gelin bu konuyu bi da konuşalım 😂😂😂