Ozlem35 Nis vallaha içime kurt düştü ya, eşimde vardiyalı çalışıyor...Kasıklarim ağrıyor hafiften ve hareketleri çok fazla bebeğin.😑 o yüzden korkuyorum
Simgeeee Ozlem35 içini ferah tut geleceği varsa da gelir zaten korkma sen nişanın, suyun gelmediği ve hareketlerini hissettiğin sürece sıkıntı yok demektir 🙂
Ozlem35 Nis Perşembe günü de nst için çağırdı doktor.Ayaga kalktım mesala şimdi hareketleri durdu.Uzandığım an bir kasık ağrısı bir hareketlenme oluyor.Karnim taş kesildi.suan zaten
Ozlem35 Simgeeee Çok teşekkür ederim ne güzel rahatladi içim 🤗 ilk gebelik olunca insan işte panik yapıyor biraz.
Simgeeee Ozlem35 evet canım benimde ilk cok iyi anlıyorum seni 🙂 saglıkla alırız insallah kucagımıza hepimiz 🙏