Derin_Demir milayerli birinin para verdiğini duymak gerçekten içimi rahatlattı teşekkür ederim. Nerde yaptırdınız bende ankaradayım. Sunucunuz güzel çıkmıştır inşallah
milayerli Derin_Demir başkent hastanesinde Sertaç beye yaptırmıştım sonuç temiz gelmişti canım yaptıran çok var özelde.. şahsen cihazları daha iyi olduğu ve perinatolog yaptığı icin seçmiştim pişmanda olmadım
milayerli Derin_Demir insallah canım tanıdık vs bulursan 1 haftada ön sonuç çıkıyor onun bilgisini alabilirsin.. %98 doğruluk payı diğer %2si de uzun sürdüğü icin bekletiyorlar
Derin_Demir milayerli benim yaptıracağım yerde 3 günde çıkıyormuş canım doğruluk payıda 99.8 diyo doktor
milayerli Derin_Demir erken çıkması daha iyi ben 2 hafta beklemiştim ömürden ömür gitmişti.. stres yapmazsın en azından.. sonucu banada bildir olur mu merak ederim insallah temiz çıkacak 🙏🏻😊
Derin_Demir milayerli haber veririm demiştim canım. Amniyosentez i yaptırmama kararı aldım herşeyiyle kabul bebeğim.
Derin_Demir milayerli inşallah canım yaaa benim içimde çok rahat allahın izniyle sağlıkla kucağıma alicam 🥰🥰