Prensm 24+6 haftalık hamileyim ve oğluşum çok hareketli ❣👼🏻 Dışardan da belli oluyor nasıl güzel bir his nasıl bi mutluluk 😍😍 🙏🏻
Burcuk Prensm maşallah!!! Benimki de 22 haftalık olunca hareketi azaldı aklım fikrim onda. Bi hareket etse de sevineyim der oldum.. gece uyanıp hareket etmesini bekliyorum
Hazelkuru Prensm 😂😂😂 bende 28+5 haftalık hamileyim kızımın her hareketini hissettiğimde çok güzel tekme atıyo diye ağlayasım geliyo bazen de gülüyorum 😂😂 Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın sağlıkla kucaklarımıza alalım
Rabia88 Burcuk bende şuan 22+3 deyim bazen hissediyorum ama bazen hissetmiyorum çok korkuyorum yazınızı gördüm sizde şuan nasıl hareketler bende gece bile kalkıp bekliyorum resmen 😞
Prensm Özellikle sol ve sırt üstü yattığım zaman ☺ Bende rahatsız oluyor diye düşünüp öyle yatmamaya çalışıyorum ☺
dilaraserdar ayyy ne güzelll şeyler yaaa.. sizler yazdıkça bende heyecanlanıyorum, daha ben hissedemedim , sanırım biraz hissetmek için minik 😕🙄
dilaraserdar Prensm 14. hafta içerisindeyim, ilk gebelik o yüzden hissetmedim , dokunuyorum dokunuyorum, çikolata da yiyorum ama henüz hissedemedim 😞😞
Zeynepemre 36+4teyiz. Gerçekten kıpır kıpır bir kızım var yattığımda oturduğumda hatta ayakta bile kıpır kıpır. 😍 Artık kocaman oldu küçük hanım sanırım o da bize kavuşmak için heyecanlanıyor. Sabah akşam dışarıdan öyle hareketlerini izliyorum. Rabbime şükürler olsun. Öyle başka bir duygu ki Allahım herkese nasip etsin. ❤🤰☘
Pmgm Maşallah size yaa 🙏🏻 darısı başıma 19.haftamızdayız ama hala hissedemiyorum sabırsızlıkla bekliyorum
Burcuk Rabia88 canım çok hareket ettiğim zamanlar hissetmiyorum zaten. Ne zamana dinlenmeye geçsem o zaman ara ara sıkça hissediyorum . Ama şunu söyleyim arkadaşımda hamile kız bebeğe . Benimki erkek .. onunki bekle bekle zar zor hareket ediyor
Rabia88 Burcuk benimde kızım olacak nasipse belki de ondandır diyorum ama ister istemez korkuyorum da
pamuksekerinannesi Benim minnoşum da 20+4 oldu kıpır kıpır Maşallah bi vuruyor ben burdayım millet der gibi😂 Açta olsam tokta olsam enerjisi yüksek anası gibi 😂
EliFurkan Bende ilk 17. haftamda hissettim suan 29. haftanin icindeyiz, takla atmalar mi dersin tekmeler mi, balik gibi😊 hareket ettiginde karnimi elleyince karsilik da veriyor minigim 😍