Gul-21
Normalde son adet tarihim 7 Ekimdi ama ultrasyonda 6+4 çıktı bugün yani 15 Ekim oldu. Ben adet olacağım gün gebelik testi ile öğrendim silik çıktı. Ertesi gün kan verdim 73.70 çıktı. 2 gün aralıklarla kan vererek takip ettim 2 kat yükseliyor mu sağlıklı gebelik mi diye şükür sağlıklı ilerledi cnm. Ama şimdi kan değerim kaç bilmiyorum en son 1167 ydi ondan sonra daha da baktırmadım.