Kubuuu1 ayse__ sadece çatı darlığı tek başına sezeryan sebebi değilmiş bır doktordan görmüştüm işine gelmeyince bazı doktorlar bu bahaneyle siginabiliyormus o yüzden sadece çatı dar sezeryan yapalım derse başka doktor görüşü de almak lazım
burcuisik12 ayse__ devlet hastaneleri catı da zor olsa doguma gönderiyorlar valla seni harap ediyolsr zaten devlette zorunlu normal dogum diye bisey var bbegin iyiyse tabi. Ama sen muaneye gir bence isini garantiye al
Hilal_00 ayse__ arkadaşımın çatısı darmış ve açılması yoktu bugün sezeryanla doğum yaptı normal olacaktı aslında açılma olayıda çok önemli yoksa bekletmiyorlar
Hilal_00 ayse__ hayır 38 hafta da çatı muayenesinde açılma gözükmediği için sezeryana karar verildi sancı falan çekmedi
Filiznalbant ayse__ devlet hastanesi kolay kolay sezeryana almıyo ters bi durum olmadığı sürece. Çatın darsa suni veriyolar ve öyle doğurtuyolar.