Gabis Mujde- 22+3 olduk bizde Mart sonu Nisan başı gibi bekliyoruz bebeşimizi bir kızımız olcak inş ara ara bel agrısı çabuk yorulma oluyor suan kıpırdıyor minnak kızım ilgi istiyor galiba 🦋🙏🏽
Mujde- Gabis Aramızda bir güncük var 😍 benimde Mart sonu Nisan başı gibi gözüküyor hayırlısı olsun inşallah hakkımızda ❣️
Minigiiiinannesii Zehra321 50 kiloyla hamile kaldim en sonki kontrolum 18indeydi 58 kilo olmusum. Yarin bidaha kontrolum var bakalim ne kadar almisim 😊
Zehra321 Minigiiiinannesii bende 6 -7 kilo almışım da o yüzden merak ettim acaba çok mu almışım diye😊
Mujde- Esnn En iyisini yapmışsınız canım en zor olanları halletmişsiniz 😊 şimdi en keyifli kıyafet alışverişi 🥰
Burcu2626 Mujde- hepimizin insallah Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin evet bu sene erkek senesi olarak gorunuyo
Mujde- edak Çok güzel canım maaşallah🙃 Bende iyiyim benim ilk 3,5 ay çok zordu her gün kusmak mide bulantısı ve serum tedavis gördüm sürekli. 6,5 kilo verdim ilk 3,5 ayda 🤦🏻♀️ Ama şuan daha iyiyim o döneme göre 🙏🏻
edak Mujde- yaa benim de zor geçti dediğiniz gibi bulantı ve kusmalar yüzünden ilaç ve serumlarla atlattım o dönemi 3 kilo vermiştim ben de 😕 artık eskisi gibi değil çok şükür son düzlüğe geçipte ağırlaşana kadar tadını çıkarmaya çalışıyorum🥰 sağlıcakla alalım miniklerimizi inşallah kucaklarımıza 🤲🏻☺️
Ebruli_11 Mujde- merhaba kızlar ☺️ Bende 24+0 hamileyim Allah izin verirse oğluşum olcak 💙 karin ve sırt agrimdan başka çok şükür şikayetim yok 🙏 hazırlıkları yapmaya devam ediyoruz
Mujde- Ebruli_11 Ebruli_11 Ebruli_11 dört ağrısı ne yazık ki ben de de olmaya başladı. Bazen de bel ağrım 😊