Uykuclimon Kızlar bizimle aynı olan varmı Doğum mayıs 10 gibi ben bazen böyle hiç durmaksızın kıpırtılar hissediyorum ya ama 2 gündür falan Yok onu düşünmekten başka bir şikayetim Yok sizler nasılsınız cinsiyetleri ögrenenler yazalım mı ☺️
Erbualp Uykuclimon bende 16+2 yim canım sezeryan olucam büyük ihtimalle doğumum ne zamana geliyor bilmiyorum 🙈🙈 bugün dr erkek dedi . Bende iki gündür hareketlerini hissediyorum açıkçası . 175 gram 11 cm olmuşuz 😊
_vesileaksoy Uykuclimon 16+3 doğum 9 mayıs 💕✋ çok acıkıyorumm çok napıcam bılmıyorum sürekli biseyler yemem lazım
Ummugulsum_44 Uykuclimon bizde 16+1 iz hareketlenme hissediyor musunuz benim elim sürekli karnımda bişe hissederim umuduyla
Esmaryarim Benim dogum 16 mayis 15 +4 olduk vende sadece gidiklanma oluyo onum sisinda bisey hissetmiyorum
gzmuygn Esmaryarim Bende 15+2 yim gıdıklanma hissediyorum diyorum gazdır o gaz diyorlar 😒 Gaz gıdıklanma gibimi olur diyorum anlamıyorlar 💁🏼
Sedaduran Uykuclimon hayirrrr 3 gün önce gittim net bişey diyemem dedi doktorum biraz daha merak et 6 Aralık ta gidicem senin canım
Uykuclimon Sedaduran hımm bana % 99 erkek dedi başka doktora gttim oda erkek dedi kesinmi bişiler alimi dedim Yok bidahaki ay bidahabakarı dedi bende anlamadım 🤷♀️
Erbualp Uykuclimon bana bugün %70 dedi 🙈 https://imgyukle.com/i/Ras3JG böyle foto verdi erkek diye değişmez sanırım heralde
Uykuclimon _vesileaksoy şu an aynı durumda olablirmiyiz acaba bende öyle ekmek yemeden şu migdemi bastıramıyorum akedeş 🤗 şu an eşimle küsüz 😢 ben odamdayım mutfaktan bişiler alıp geldim hemen