Benim bebegim de 30+4 kilosuna 1500 dediler en son.eskisi kadar hareket etmedigi icin doktora gittim.suyu azalmis dedi .nst ye bagladilar. AMA bebegim ne yesem yiyeyim oynamadi seker serum taktilar falan yine oynamadi.bulundugum sehirde kucuk bir yer.devlet hastanesinde doktorlar normal dedi nst dede.suyu icinde AMA ozel kucuk kotu imkani olmayan bi ozel tersini soyluyor. Ciger gelistirici igne falan yaptilar bugun..dua edin bana ne olur ne yapacagim sasirdim