ya kızlar bi başlık açtım kimse bişey yazmadı kilo olunca bende size sormak istiyorum bugün doktorum bebegin karın çevresi ölçümü 3 haftadan geri geliyor dedi bugün 38 e girdim kadın çevresi 34 euyumlu dedi gelişiminde skinti yok dedi kilosu 2700 minik olucak dedi ama bende kafama taktım bu durumu yasayan varmi ? gerci hende guvenmiyorum ultrason olcumlere başka dr gitmek istemedim hepten kafam karışır diye