ayse__ benimde 36. Haftadan sonra hiç kilo almadı özel hastanedeki doktorum bebek gelişmiyor içeride durmasının bi anlamı yok, bebek anne karnında strese girer Suni ile doğumu başlatalım gibi bir sürü şey söyledi. Kabul etmedim. Son 4 haftam hep korkarak geçti bir sürü doktora gittim. Ama önemli olan kordondan bebeğe kan akışı. O düzenliyse hiç korkma. Hep normal doğum istemiştim kendi gelmesini bekledim. 36. Haftada 2700 dü kilosu, 39+4 de 2825 kg olarak dünyaya geldi kızım. Önemli olan sağlıklı olması kilonun hiç bir önemi yok. Seni çok iyi anlıyorum çok stresli bi süreç, riske atmayayım sezeryan ile doğum Mu yapayım Bekleyeyim mi ikileminde kalmak. Allah yardımcın olsun, sağlıkla gelsin miniğin inşallah