Ya gerçekten bazen çok şaşırıyorum yorumlara . Ne olmuş başlığa erik yazmışsa. Canınız çekebilir, normaldir. Günlük hayatta heryerde insanın karşısına herşey çıkıyor. Ne yapalım gözümüzü, kulağımızı kapatıp mı gezelim . Bukadar da hassas olmayın yaa. Burası hamile platformu diyorsunuz da ,bebeğin her hafta değişen benzetildiği bir meyva yada sebze var. Mesela bizim bu hafta avokado. Gidip admin lere isyan mı edeyim benzetmeyin canımız çekiyo hamileyiz diye 🤷♀️ Yani bu platform da sadece yiyecek ismi post larda geçmiyor. Bukadar hassas kişiler nasıl giriyor uygulamaya, her hafta o meyve leri görünce ne tepki veriyor çok merak ediyorum 😁