laboratuvarbebegi1kendini sezeryan ya da normal diye şartlandırma birazda doktora bırak ki o da senin için doğru olanın ne olduğu konusunda yardımcı olsun...
Normal sezeryan bir farkı yok ikisi de zor yani baktigin zaman ikisi de dogum. ben sezeryan oldum 3.gün ayaktaydım çok şükür. Tek fark vücudunda bir iz taşıyacak olman o kadar