Kızlar merhaba ben tüp bebekle hamile kaldım 36 hafta olduk çok şükür kaç doktora gittiysem kıymetli bebekler arasında sezeryan riske atılmaz dediler bende normal istiyorum siz olsaydınız ne yapardınız kendime güveniyorum aslında kararsızım tüp bebek demeyip normal deniyebilirim aslında ama birşey olur diye de çok korkuyorum rahmim tersmiş filmde öğrendim 2 doğumada engel değil demişti doktorlar 😔 🤲