Bence yaptırın kızlar gebelikte birçok değer de görüldüğü gbi bunda da değişiklik görülüyor ve önlem alınması gerekiyor bende bgun yaptırdım ve değerim yuksek çıktı diyetisyene yönlendirdi doktorum iyiki yaptrmisim yoksa bebeğim obez olma ihtimali yuksek tanıdığımız seker hastası idi önlem almadı önemsemedi ve bebeği de seker hastası olarak doğdu doktor doktor geziyor yazik