Ya benim de bu Çarşamba yaptırmam gerekiyor ama çok korkuyorum tedirginim yaptırmak istemiyorum gibi hatta ama ebe asıl yaptırması gereken grupta olduğumu söyledi iyice korktum 😟 morale çok ihtiyacım var konusu açılmışken bana da yardımcı olun lütfen 🙏🙏