Sedahmettt denizinannesi03 çok zor ya 😞 kanıyor artık oram 1 haftadır yapamıyorum elimi soktum artık biraz kan geldi bu sefer de bebeğe birsey oldu sandım 😞
Grisayfa Sedahmettt ben sizin haftalarda ve ilk gebeliğimde Doğumdan sonra kullanmıştım içinde sadece magnezyum var zaten Onuda doktorlar son haftalara doğru veriyorlar.gece yatmadan suya karıştırıp içiyorsun sabaha rahatlatıyor beni vegaferon kan ilacı kabız yapmıştı kan ilacını değişince düzeldim
Sedahmettt Grisayfa bende kabızlık ilacı kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor . Zofer kullanıyorum acaba ondan olabilir mi . Kağıdında kabızlık yazıyor ama
Bus2020 Kan ilaci yapiyor benimde kan ilacim yapti sonra dr um degistirdi kan ilacimi ben ilik sut ucine 1 yemek kasigi zeytinyagi koyup ictim inanilmaz cabuk gecirdi dr umda onayladi zararli olmadigi icin kullanabilirsiniz bence
Berry Duphalac bende hiç işe yaramadı üstelik inanılmaz gaz ve karın ağrısı yaptı. Doktorum pro-probiotic diye bir ilaç yazdı hergün onu içiyorum çok memnunum
Yildizim5 Sedahmettt birde canım bağırsaklar bu dönemde yavaş çalışıyor iyi çalışsın diye bol yoğurt ye ev yapımı olursa daha iyi ayçiçek değil zeytin yağ iç bende çok çekmiştim şimdi daha iyiyim