Sedahmettt geçmiş olsun canım, ilk haftalarda ben de deli gibi kabızdım bir şey yiyip içemediğimden, şimdi 19. Hafta dayım ve demir ilacına başladık bu sefer hiç olmadığım kadar kabızım 😭 ama bir tatlı kaşığı zeytin yağına bir kaç damla limon sıkıp içiyorum sabahları aç karnına, arkasından ılık bir bardak su içince daha rahatım şükürler olsun. İnşallah işinize yarar.