sumosgoksu vuslatim34 😊😊😊😊💗 inş canım yaaaa bugun beklim yarın erken gebelik testi yapıcam inş vardııır ya
Melike3777 sumosgoksu olsun kuzum vaktı zamanı varmış demeki bak şuan çizgi görünüyor iyi şeyler düşün sabah aksam farketmıyor test için istersen yap şuan içini rahatlat bizde güzel haber alalım ☺️
sumosgoksu Melike3777 inş kuzum testin azizligi olmasa bari hayırlısı bkalım yarın tekrarlicam testi yine çıkarsa kan veririm
Melike3777 sumosgoksu inşallah güzel sonuçlar alırsın kuzum yarın testı yaptıktan sonra benı etiketlemeyi unutma meraktan ölürüm🤰
burcu_1322 sumosgoksu canım benimde bugün adet günüm henüz ol adım ama test yapmaya korkuyorum artık inşallah olmayız .
Hamileanneler_25 Mart_annesi https://imgyukle.com/i/RaQZyP sizce bunda varmı arkadaşımın testi bugün adet günü daha olmadi ama düzensiz oluyor ikinci bi saat sonra falan belirginlesir gibi olmuş
Mart_annesi Hamileanneler_25 bence o da bir kanina baktrsin 10 dk sonra geçersiz diyolar ama bence olmasa cikmaz rabim istyen herkeze versin insallah
Deletedmom0006 sumosgoksu çizgini netliği önemli değil olması yeterli hamilesin canım yinede emin ol bir test daha yap yada direk kan ver hayırlı olsun ☺️