sumosgoksu Bugün adet günüm ama olmadım henüz test yaptım aşırı silik var hemen çıktı ama daha net olması gerekmez miydi yada yanılıyor muyum siz görüyor musunuz https://imgyukle.com/i/RY7MTY
Mart_annesi sumosgoksu hayalet bi cizgi var canim belliki cok yeni testini sabah idraryla tekrarla veya hemen kan testi ver hayırlı olsun insallah vardir kuzum :)
gamzenur12 sumosgoksu canım ben adet gunum 2 gun gectı test yaptım silik çizgi cıkmıştı hamileydım hemen doktora git yaptır
Eceunverkanra sumosgoksu cok silik bi cizgi var canim gozukuyor :) ya 2 gun sonra tekrarla ya da kan ver hadi insallah vardir 🙏🏻
Deebg sumosgoksu canım çok silik var bi çizgi geç döllenmedir belki kan versene bi hayırlısı inşallah 🙏
sumosgoksu Mart_annesi inş teşekkür ederim ikl kızımda adete 4 gün kla yapmıştım çok belli çıkmıştı bu ay 5 6 tane test yaptım 😔😔😔
Hamileanneler_25 Mart_annesi https://imgyukle.com/i/RaQZyP sizce bunda varmı arkadaşımın testi bugün adet günü daha olmadi ama düzensiz oluyor ikinci bi saat sonra falan belirginlesir gibi olmuş
sumosgoksu Gulanelis inş kuzum ya karnım çok şiş adet olmaya yakın böyle oluyordu bide kasık agrısı var
sumosgoksu Deebg Geç döllenme ile ilgili çok şey okudum yani Düzenli adet olanlarda Geç döllenme pek görünmüyor Muş doğru mu acaba bu
sumosgoksu vuslatim34 😊😊😊😊💗 inş canım yaaaa bugun beklim yarın erken gebelik testi yapıcam inş vardııır ya
Melike3777 sumosgoksu kuzum silik bi çizgi var gibi inşallah hamilesindir Rabbim istiyen herkese nasip etsin istersen bide erken gebelik testi dene onda daha net cıkabılır 👼
sumosgoksu Melike3777 yarın sabah yapıcam canım Erken gebelik testi bu ay o kadar çok test yaptım ki😔
Melike3777 sumosgoksu olsun kuzum vaktı zamanı varmış demeki bak şuan çizgi görünüyor iyi şeyler düşün sabah aksam farketmıyor test için istersen yap şuan içini rahatlat bizde güzel haber alalım ☺️