Gizoss mustafa kemal hocayı deneyin derim en kötüsü muayene ücreti verirsiniz başka kaybınız olmaz, benim ikiz erken doğumum vae biraz daha pimpirikliyiz bana bile tahammül ediyor ilgileniyor ki 16. haftadan sonra başladım ona 19. haftadayım kanamam olunca falan ilgilendi hastaneye geldi muayeneye,arıyorum hemen acıyor muayenede olursa da hemen dönüyor