Hkmt ağır kaldırmadım sürekli uzanmaya calıstım tabiki yürüdüm gezdim ama bol bol da dinlendim hatta o hafta ben bi de grip olmuştum ve deli gibi öksürüyodum hiç yukarı cıkmaz artık bu kadar öksürmekten demiştim cok şükür cıktı hiç canını sıkma senin de cıkar eminim:)