Merhabalar cumartesi gece şiddetli kanama ile hastaneye gitmiştim bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktorum fakat plesanta aşağıya yerleşmiş rahim ağzını kapatır durumda doktor erken doğum olabileceğini söyledi böyle bir durum geçirmiş var mı aranızda 2 düşük yaptım daha önce şuan ne yapacağımı bilemeden çaresizce yatıyorum 😔