5 haftamda başladı 13 olduk tam gaz devam ediyorduki doktorumun şucu olduğunu öğrendim bunların. Folik asit hapını normal bir gebenin alması gerekenin 10 katı fazla bir dozda başlamış daha doğrusu bebek isteyen bayanlara ilk başta bu başlanır gebe olduğu zaman 4 mgc geçilirmiş ben 3 aydır çok yüksek içmişim oda bulantımı arttırmış fazla geldiği için 2 gündür kestiler ilacı sadece sabah 1 kez kusuyorum oda kalkınca köpük gibi dikkat edin vallahi