spiker_anne Bnbalik ben 20+2 ama şuan bende de var çok tuvalete gidiyorum geceleri de öyle ama sizin 33 hafta benim erken degil mi
Bnbalik spiker_anne benim o zamanlar da oluyprdu ben gebeliğimi de sık tuvalete çıkmaktan anladım 😊 normal yani
Aycaorhan Bnbalik aynı durundayız valla geçen gün az daha yatağa bırakıyomuştum zor uyandımda yetiştim☺️
cansubsrr Bnbalik Bende aynıyım son 35 gün kaç kere tuvalete kalkıyorum belli değil en son geçen eşime diyorum oğluşun bezlerinden bağlıcam bu gidişle 😂😂
Akademisyenanne Bnbalik bitmeyecek aksine daha belirginlesicek. Ben artik ayagini tutabiliyorum mesela😍