Bnbalik Şikayet etmek istemiyorum allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah ama yoruldum ya 😩 son 45 gün kaldı akşam belli bir saate kadar su içiyorum 😔 sizler de aynı mısınz
gamzemelisabasak Bnbalik Çok sinir bozucu bir durum maalesef . Bende 33 haftalığım gece en az 3 kez uyanıyorum 😔
Bebegimbenim3 Bnbalik 35+2 haftayım tuvalete gitmwktwn artik yoruldum 5 dakikada bir cikiyorum .inan dışarı çıkmıyorum korkudan.su icmeye cok korkuyorum icmeden boyleyse icsem nolur acaba
Akademisyenanne Bnbalik ben 34+2’yim. Pek uyanmiyorum gece 🤷🏻♀️ Geceleri uyuyor artik kizim. Arada susayip uyaniyorum. Sabaha yakin da bir kez lavabo ihtiyacim oluyor o kadar. Bazen hic uyanmiyorum bile
OznurC Ahh evet bacım yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Benki hiç sevmem uykumun bölünmesini ama gece sürekli 3-4 kez biri uyandırıyomuş gibi koşuyorum tuvalete yani çoğu kez gözlerim kapalı gidiyorum desem yeridir 😂 su içmekten korkar oldum artık son 45 benimde ☺️☺️
Nuraslanklc Gece boyu uyuyormuyum tuvalette ve yolunda mı sabahlıyorum bilmiyorum 🥺 gündüz öğlene kadar uyuyorum güya dışarıdan görünen kısmı ama sürekli uyanmaktan gün boyu yine ayakta uyuyorum 😪
Bnbalik gamzemelisabasak ben uyanmıyorum da uyuyamıyorum en az 4 5 kere çıkmadan uyuyamıyorum bi dalsam yeter
Yusufpoyraz 34 oldum tuvaletten çıkamıyorum tam bitiyor kalkmıyorum inadıma 15-20 saniye sonra biraz daha damla damla geliyor tuvalette yatıp kalkıcam artık o dereceye geldim
Mslm Ben 19. haftamdayim ve sürekli siz gibi gidiyorum uykularim bölünüyor gündüz kaç defa gidiyorum sayamadim ben ki eskiden günde 1kere tuvalete giden birisi olarak çok zoruma gidiyor normal mi bu haftada böyle olmasi 😶
denizadaalpp 34 oldum ikiz bide nerdese 4 5 haftadr her gece 3 4 kere kalkiyom geçen akşam klozette uyumuşum iyiki düşmemişim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
gurcem Aynı durumdayız canım sureklı tuvalete gıtmekten uykularım kaçıyor bak uyandım mesela daha bıttı uyuyamam 😔bu kacıncı uyanısım unuttum artık