37aysgl Kubraa23 sen kullanma ozaman canım yumuşatıcı çevremdekiler memnun bende o şekilde yıkadım çoğu kişi yumuşatıcı kullanıyo zaten
aniseamine13 37aysgl yumuşatıcı kullanmanı önermem çok tıkıyor ben kızımda kullanmıştım.. Ama sen bilirsin yine en iyisini
aniseamine13 Oyku10- bir kaç zaman önce almıştım.. Kullandımda doğum yaklaştı diye o zaman baktığımda bu iyidi.. Yine araştırayım dalan hacı şakir bakarım olmazsa
oznurckose Kubraa23 roxy önerirdim ama içeriği değişmiş o yüzden bende önceden aldım elimdekileri bitirip almayacağım geri kalanlarda güzeldir duru alacağım bitince mesela. Oda güzel
Eylotti Mervezumra hafta sonu katıldığım bi gebe eğitimimde yenidoğan uzman doktoru kesinlikle dalin markasından uzak durmamızı söyledi başka hangi markaya bakarsanız bakın içeriklerini kontrol edin fakat dalin en fenası dedi
Beyzanurlina Kubraa23 unı baby almıstım baktım cocuk dogmadan bitti bununlamı ugrascam dedim roxy aldım 🤣