Beyzanurlina ben gittim canım nstde sorun çıkmadı ama ultrason renksiz biz her şeyi kordonu filan göremeyiz dedi doktor bende gündüz kendi doktoruma gittim kordona ve kan akımına baktı çok şükür sorun yok hareketleri eskis kadar çok olmaz ama yinede tamamen de azalmamalıymış biraz azalırmış bu haftalarda evet. Kontrolüne git hiç mi hareket etmiyor 10 hareket sayabiliyorsan gitme süt iç yat bakalım