36da bende azaldığını söyledim haftada bir gel, normal değil dedi. Her akşam yemekten sonra da hareket say eğer azalırsa yada hissetmezsen direk acile gel dedi. Hissetmemiz lazımmış. Hatta yatış vericek ti ben dedim, arada hissediyorum çok arada az diye yatış önerildi kabul etmedim, diye Bi yazı, imzalattı. Uyku dönemleri olur dedi ama iki üç kere hissetmezsen gel diye Tembihledi yani