Neslimmm yediklerinize dikkat ediyorsanız yağ depolamıyorsunuzdur şu an merak etmeyin. Düşük riski ortadan kalktıktan sonra hareket edersiniz yoluna girer kilo alımınız. Mümkün olduğunca beyaz un,şeker tüketmeyin. Sadece bebeğe faydası olacak besinler tüketin. Stres de bebeği etkiler ben de kafama çok takıyorum bazen kiloyu. Bir de nispet yapar gibi yarım kilo aldım diyenleri de boşverin 😉☺