Dilaradgstn BetuL-9458 BetuL-9458 canım 37 de doktorumla konustum .tam çatı muaynesı yapacaktı ben sezeryan istıyorum dedım itiraz etmedi neden diye de sormadı😇hemen gün verdi 38+3 te
Mrydrd 4gun sonra normal doğum için gün verildi tam 40 haftalık oluyoruz şuan 39+3 üz ve açılma sancı yok ogun gelene kadar acılma veya sancı olmazsa eğer süreç nasıl ilerler bilgisi olan yazablrmı ?
Kuzeym 38 39 da alıyorlar canım 37 cok erken tek gebelık icin anne karnında 1 gün dışarıda 1 haftaya bedelmiş 🥰 bırak durdugunkadar kalsın