Gizemabc İyi akşamlar hanımlar, doğum şekli sezaryen olacaksa doktorlar genelde kaçıncı haftalarda bebeği alıyor, sizin nasıl oldu? Tarihe neye göre karar veriliyor?
Leyla9292 Gizemabc 12 aralıkta üçüncü sezeryan imi olacam 38 haftalık olacam. Doktor üçüncü sezeryan olduğu için çok bekletemem dedi.her doktor aynı olmuyor kimisi ilk haftadan gün veriyor kimisi son güne ancak veriyor.benim gittim doktor son güne kadar tarih vermiyorum dedi fakat benim ailem uzaktan geleceği için gün vermesini rica ettim.oda 12 aralık dedi .
Fikret_kayra Gizemabc ilk sezeryanimda 40 da dogurdum ikinciyi çok bekletmem dedi 37-38 gibi alır büyük ihtimalle.
BetuL-9458 Kızlar merhaba bende kendi isteğimle sezeryan olmak isticem , kendi isteğimiz olunca da alttan muayene ediyorlar mı çatı muayenesi yoksa direk tarih mi veriliyor 🤔
BetuL-9458 Dilaradgstn doktorunuzla ne zaman konuştunuz çevremde kendi isteği ile sezaryen olan kimse yok fikir alamıyorum özel hastaneye gidiyorum kaçıncı haftalarda konuşmam gerek reddetme gibi bişey olur diye çok tedirginim
Dilaradgstn BetuL-9458 BetuL-9458 canım 37 de doktorumla konustum .tam çatı muaynesı yapacaktı ben sezeryan istıyorum dedım itiraz etmedi neden diye de sormadı😇hemen gün verdi 38+3 te