Hayraz Arkadaşlar 6+0 hamileyim ve bulantım yok aşırı yeme isteğim var ve en çokta et ve tavuk yemek istiyorum yiyiyorum da zararı var mı? Bide elmalı soda ? Ilk aylardan sonra bulantı başlar mi? Ve bu aylarda neler önerirsiniz ne yemek lazım daha çok??
Gmz11 Hayraz canım kesinlikle çiğ et yasak iyi pişmiş et tabi ki yiyebilirsin benim doktorum tavuğu yasaklamıştı ama çoğu doktor belki farklı düşünebilir bu konu da tavuk doğal olursa Organik öyle ye demişti . Sofrayı da sade öneriyorlar ve günde bir tane içmek magnezyum açısından çok faydalı
kartanesi26 Hayraz canim et tabiki yiyebilirsin cok pisirmen lazm cig olmamasina dikkat et elma sodada bi seferligine ic birsey.olmaz bende icmistim limonlu :) sakatat falan tüketme maydonoz falan cok yeme limon fazla tüketme ceviz findik yiyebiliyorsan kesinlikle ye ben tiksindim.maalesef yiyemiyorum süt peynir yumurta yogurt muz pekmez meyve falan tüketebilirsin 😊😊😊
Sema12 Hayraz walla ogluma hamileyken hergn tawuk kofte yedm cok sukur hcbir zarari olmadi zaten zarari olmaz , ayrica maden suyuda arada meyweli icebilirsn hcbir sorn olmaz
Hayraz Gmz11 dışarda yiyiyorum et tavuk evde yedigimden eminim pişmiş oluyorda ekmek arası olanlardan emin değilim.soda sade içemiyorum
Ecemismomy Benimde ilk haftalarımda bol uyku ve iştahlıydım et ve tavuğun zararı olmaz ama dışarıda yememeye gayret et elmalı soda içme bence şekerli ne de olsa allah korusun çok şeker tüketmek bebeği şeker hastası edebilir
Hayraz Ecemismomy tatlı hiç yemiyorum canım.hic istemiyor. Aslında kola düşkünüydüm ben hamile olunca bastırmak için sade de icemedigimden elmali içiyorum çok canım çekiyor kola
Hayraz kartanesi26 ceviz fındık çiğ mi yiyiyorsun.. süt ben doğduğumdan beri içmem tıkınıyorum. Pekmezce aynı şekilde..
Deletedmom0083 kartanesi26 neden limon fazla tüketme yazdınız acaba ? Benim mide bulantım çok o yüzden tuzla hep yiyorum çok iyi geliyor acaba zararı mı var
Deletedmom217 Hayraz Benim doktorum tavuk yeme demişti. Et tüketabilirsiniz.. Sucuk salam sosis gibi işlenmiş gıdalar, sakatat, civa oranı yüksek balıklar, ton balığı yemeyin. Kahve çay çikolata gibi kafein içeren besinler tüketmeyin. Sağlıklı beslenmeye çalışın. Ceviz badem vs önemli. Süt de tabi. Her besin grubundan yeterli derecede almaya çalışın. Ben de hiç bulantı olmadı. Sadece ilk 1 2 ay mide kazınması gibi oluyordu.
deletedmom2626 Benim doktormda tavuk yeme sakın dedi. Zaten yiyemiyorum nedenini hiç sormadım. Et balık tüket dedi iyi pişmiş olarak. Sodayıda hergün iç bir tane olarak bebeğin kemik gelişimi için çok önemliymiş. Sade tabki.
Emin_e Hayraz valla yiyebiliyprsaniz et ve tavuk ne guzel protein kaynagi.. ama sodayi sade icmeye calisin bence... ben hicbir seyden tiksinmedim sadece et yiyemiyorum malesef
Semooshh Güzel pişmiş olduktan sonra protein sonuçta faydalı ben tiksinip yiyememiştim, soda da Sade daha faydalı. Bulantı, olmaz inşallah her hamilelikte olucak, diye bişey yok sizinki çok, güzel geçer inşallah 😁🥰