juliet gtitiz23 bende düşünüyorum aynı şeyi ya acaba gitsem mi sırf öğrenmek için diye 😂 2 hafta sonra kontrolum nasıl sabretcem bilmiyorum 😀
juliet gtitiz23 evet aynı gün ama daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum 9u 10u gibi gitmeyi düşünüyorum 😀
juliet gtitiz23 herşey geçti de şu son 2 hafta geçmek bilmedi ya niye bu kadar telaşlandım onu da anlamadım 😀
Sueda29 Bana 13 te erkek dedi zaten direk bacak arasını gösterdi bebişim 15 te yine erkek dedi yine bacak arasını gördm kordon olabilirmi dedim ne kordonu yüzde yüz erkek dedi ama hala acaba mı diyorum:)
Deletedmom0320 Sueda29 bende dedim kordondur. Yok dedi kordon. Şimdi kabak gibi ortaya çıktı kız olduğu. Tamam çok şükür kızları da çok seviyorum ama sorun doktorun bizi yaıltıccı konuşması ve emin şekilde