Arkadaşlar merhaba nasılsınız arkadaşlar ben 15 +5 haftalık hamileyim aralığın 14'ünde benim randevum var doktoruma da cinsiyetini 14 haftalıkken öğrenemedik çok merak ediyorum daha şimdi özel hastaneye gitsem acaba cinsiyetini gösterir mi bir tereddütte kaldım da yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim 🤗🤗