eknsnsr98 biç korkma canım bende 7 ay bitecek aynı durumdayım en ufak öksürükte idrar kaçırıyorum doktoruma sorduğumda normal bu zamanlarda geçicektir geçmezse gel dedi 😊 ben artk günlük ped kullanmaya başladım her gün 10 tane çamaşır değiştirdiğim zaman oldu biraz pimpirikliyim en ufak şeyde çıkarıyorum