Tazeanne33 meraba. Ben 26+4teyim.Sabah dr kontrolüm vardı.Oğluşumu gördüm çok mutlu oldum.960 grdı bebeğim.32 cmdi. Dr iyi dedi.Hamilelik+ uygulamasında tahmini kilo ve boy verilerş var.Kiloları tutturuyoruz şimdilik ama boylar 2 cm geriden geliyor hep😄