Fdle canisi her hamilelik farkli. Ben kizima ilk hamileydim ve az hissediyordum hareketlerini. Endise etme normal. Hem aksi olsa doktor söylerdi. Bak ikinciye hamileyim erkek olacsk Allah nasip ederse, sanki boks yapiyor karnima hatta acitiyor canimi