Senarslanceliktas Mucizebebegim3 2 saat arayla yapıyorum iğneyi aynı anda almıyorum iğne saatleri demekki önemli
Mucizebebegim3 Senarslanceliktas tabikide igne saatkmi hic degismedm ben ayji saatlerde bvurumlan iyi canm
Mrvm005 Senarslanceliktas 15. Haftadayiz cok sukur canim. Bunda da digeriyle ayni haftalarda basladi kanama ama onceki benim doktor ihmaliydi muhtemelen. Bunda da ayni sekilde davraninca doktorumu degistirdim hemen
Senarslanceliktas Gul94 bırakmıcam inşallah daha kalp atımını duymadık korkuyorum kanamam olur diye diğerinde 6 ay sırt üstü uzandım hep ama olmadı yaşamadı ☹️
Mucizemmm00 Beyzaharun gobekten vurun daha iyi etinizi sıkıstırın ve yavas yavas enjekte edin. Daha sonra ovmayin bastirin kolonyalı mendille benim hic morarmıyo 💕
Senarslanceliktas Mrvm005 normal kanaman mı oluyordu canım benimde diğerinde kanamam vardı bunda şimdilik yok ama belli olmaz oksapar engelliyor mu kanamayı
Mesa33 Senarslanceliktas hayır canım ama haftada iki defa folbiol folik asit kullanıyorum. Ocean mummy balık yağı kullanıyorum b12 sanırım onun içinde var.
Mrvm005 Senarslanceliktas yerlesme kanamasi mi dusuk mu bilinmiyot zaten dusuk tehtidi dedi. Doktor bi defasinda cok oldugunda gittim korkma annesi iyi yerlesirken kucucuk bi damara bile denk gelsr kan sulandirici kullandigin icin normalden fazla kanayabilir ama kanaman olursa yyine gel dedi. Engellemiyor ama bn o donem ogneye devam ettim coraspini birakip progestan kullandim vajinal. Surekli yattim 3 hafta belki fazlasi da. Bitince o donem progestani biraktik direk cok sukur simdi iyiyiz elhandulillah
cerrah61 Ben de kullanıyorum oksapar4000, coraspin ve progestan. Benim de 2 düşüğüm oldu bu 3. Bakalım hayırlısı 7+4olduk Rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip Etsin🌸
Senarslanceliktas Mrvm005 çok şükür Allah sana bağışlasın inşallah 2 gündür göbeğimde acayip morarma oluyor sizde de oluyor mu
Mrvm005 Senarslanceliktas canim o vurdugun yerde kucuk bi damar geciyordur ordan kaniyor. Benim genelde gobek deliginin alt kismi cizgi asagiya dogru oyle dusun o cizgiden vurursam morariyor diger yerler morarmiyor genelde. Bide bn 15. Haftadayim su siralar felaket yanma oluyor ama hepsi gececi bi gun diger gunu tutmuyor malesef