Senarslanceliktas Arkadaşlar ben 5 haftalık hamileyim 2 düşüğüm oldu testte pıhtılaşma çıktı oksapar kullanıyorum bide coraspin
Saraalp Senarslanceliktas ben de kullanıyorum 34. Haftada aspirini bıraktım, doğumdan bir gün önce iğneyi bırakacağım
Karamelek- Senarslanceliktas ben de kullanıyorum canm. 37+5 olduk. Coraspini doktorum 36 da bıraktırdı. İğneye devam ediyoruz. 6 Aralık doğum inşallah 💙
Mrvm005 Senarslanceliktas benim de daha once bir dusugum olmustu test yapilamadan tekrar gebe kaldim. Doktor hemen farkli bi kan sulandirici ve coraspin baslatti. Benim bi ara lekelenme kanamalarim oldu. O sirada doktoruma coraspin i biraktigimi soyledim tamam dedi o surecte biraktim tabi dusuk riski gecince ara ara kullanmaya basladim yeniden. Benim kesin bisey olmadigi icin doktor belki de bosuna kullaniyoruz igneyi ama ihtimale atamayiz ignelere devam didi
Gul94 Kullanmaya devam et ve asla bırakma doktorun bırak derinceye kadar çok önemli coraspini 33 haftalığa kadar kullanacaksın oksaparda belli Bir süre için allah yardımcın olsun ben de kullandım 🤲🏻🤲🏻
Senarslanceliktas Gul94 bırakmıcam inşallah daha kalp atımını duymadık korkuyorum kanamam olur diye diğerinde 6 ay sırt üstü uzandım hep ama olmadı yaşamadı ☹️
Kumru82 Bende kullanıyorum iğneyi doğumdan sonrada bi süre kullanıcamm sakın birakma kullan cok faydalı
Mucizebebegim3 Senarslanceliktas kullanmaya devam et canim mumkunse vurdugun saatler de hep ayni olsun coraspini igneyle ayni anda kullanma diyeorlar hep oyle duyuyorm aralarinda saat farki olsun diyorlar tabi doktorn nasik onerdyse oyle kullan sen
Senarslanceliktas Mucizebebegim3 2 saat arayla yapıyorum iğneyi aynı anda almıyorum iğne saatleri demekki önemli
Beyzaharun Senarslanceliktas 9+3 üm , coraspin, oksapar 4000 , progestan ve folbiol kullanıyorum 5. Haftadan beri şimdiden kollar mosmor
Mucizemmm00 Beyzaharun gobekten vurun daha iyi etinizi sıkıstırın ve yavas yavas enjekte edin. Daha sonra ovmayin bastirin kolonyalı mendille benim hic morarmıyo 💕
Mesa33 Hangi genlerinizde pıhtılaşma var canlar.? Benim MTHFR-C677T homozigot ve PAI-1-675İNS 4G 4g.. Coraspin ve oksapar 4000 kullanıyorum. Daha önce 3 kaybım oldu.